ה

דיאטה דלת פחמימות

דיאטה דלת פחמימות אינה מיועדת רק לירידה במשקל. זה יכול להיות גם אופציה נהדרת אם אתה רוצה לשפר את מצב הרוח או המצב הנפשי שלך. הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים אחד כזה.

דיאטה אטקינס דלת פחמימות

היא דרך מצוינת לרדת במשקל. תוכנית אכילה מיוחדת זו נועדה לעזור לך להגיע למשקל היעד שלך תוך שמירה על בריאותך. הוא מבוסס על מחקר מדעי, והוכח כיעיל עבור אנשים רבים.

תוכנית אטקינס בנויה לארבעה שלבים. השלב הראשון כולל ירידה מהירה במשקל. לאחר מכן, עליך ללמוד כיצד לאזן את צריכת הפחמימות שלך. בשלב השני, תתחילו להוסיף פחמימות בחזרה במרווחים. בשלב השלישי, תשמרו על משקל היעד שלכם. לבסוף, השלב הרביעי כולל המשך התקדמות לעבר המטרה שלך.

דיאטת אטקינס היא מורכבת – דיאטה דלת פחמימות

זה כרוך בספירת פחמימות, מנוחה של הגוף ושמירה על התיאבון תחת שליטה. אתם גם תצרכו תכולת שומן גבוהה, וזה טוב ללב ולסוכר בדם.

אם אינכם מכירים את דיאטת אטקינס, תוכלו למצוא את כל הפרטים הדרושים לכם באתר אטקינס. ישנם קורסים ומתכונים מקוונים בחינם, בתוספת המידע העדכני והגדול ביותר על תוכנית אטקינס.

בניגוד לדיאטות רבות, דיאטת אטקינס אינה מגבילה את החלבון. במקום זאת, הוא מגביר את כמות החלבון תוך הגבלת צריכת הפחמימות.

אתם גם תצרכו מגוון מזונות עשירים בחומרים מזינים, כולל פירות וזרעים. מזונות אלה מסייעים לעורר שריפת שומן.

אמנם דיאטת אטקינס אינה מתאימה לכולם, אך היא יכולה להיות כלי שימושי לכל מי שרוצה להיות בריא יותר. אנשים עם בעיות רפואיות כגון לחץ דם גבוה וסוכרת עשויים לרצות להתייעץ עם רופא לפני ביצוע שינויים כלשהם.

דיאטת אטקינס גם עוזרת לך לפתח הרגלי אכילה בריאים יותר. תרגישו טוב יותר, תרדו במשקל ותשפרו את רמת האנרגיה שלכם. יתר על כן, תוכלו להימנע מכאבי הראש, התכווצויות השרירים והצלילות הקשורים לעתים קרובות לדיאטות דלות פחמימות.

אם אתם מנסים לרדת במשקל, כדאי לפקוח עין על צריכת המלח והנתרן שלכם. הגבילו חומרים אלה אם הם אינם מותרים בתוכנית הדיאטה הספציפית שלכם.

דיאטה דלת פחמימות

בעוד דיאטה דלת פחמימות אטקינס היא מקום נהדר להתחיל בו, ישנן דרכים רבות אחרות לרדת במשקל. נסה לבצע פעילות גופנית או להשתמש ב- DVD של אימון מקוון. לדוגמה, אתה יכול לנסות לעשות כמה מתיחות אחרי ארוחת הצהריים שלך. שימוש במדרגות בכל פעם שאתה יכול הוא גם רעיון טוב.

דיאטה דלת פחמימות סאות' ביץ'

אם אתם מחפשים לרדת במשקל, דיאטת סאות 'ביץ' עשויה להיות הדיאטה עבורכם. זוהי דיאטה דלת פחמימות מותאמת המתמקדת באכילת פחמימות מורכבות בריאות ומאוזנות. הדיאטה נועדה במקור לעזור לאנשים עם מחלות לב. עם זאת, זה הפך דיאטה הרזיה פופולרי בשנים האחרונות.

דיאטת סאות' ביץ' מקדמת שומנים בריאים, סיבים תזונתיים ודגנים מלאים. הדיאטה גם מרתיעה מפחמימות מזוקקות וג'אנק פוד. דיאטה זו היא קפדנית מאוד.

השלב הראשון של הדיאטה כולל רק 10% מסך הקלוריות שלך מגיע פחמימות. פחמימות מזוקקות, כגון קמח לבן וסוכר, אינן מותרות. אבל אתה עדיין יכול לאכול פירות, ירקות, ואגוזים. אתה יכול גם לאכול כמה שמנים צמחיים מעובדים.

לאחר הדיאטה הראשונית של שבועיים, אתה יכול להתחיל לצרוך 75 עד 100 גרם של פחמימות נטו ליום. בשלב II, אתם מחזירים כמה פחמימות "טובות", כמו דגנים מלאים ופירות.

חלק מהמזונות שאתם יכולים לאכול הם: "אורז" כרובית, אותו ניתן להחליף בהום צ'יפס, חום חשיש ומזונות אחרים המבוססים על פחמימות. מזונות עתירי סיבים ובעלי אינדקס גליקמי נמוך אמורים לשמור על שובע לפרקי זמן ארוכים יותר.

אם אתם עוקבים אחר דיאטת סאות' ביץ', אתם אמורים לעקוב אחר צריכת המזון שלכם והתשוקה שלכם. בעוד שזה עשוי לעבוד עבור אנשים מסוימים, אחרים לא מוצאים את זה מועיל.

יש אנשים שמתלוננים שלדיאטת סאות 'ביץ' יש הרבה מגבלות. לדוגמה, זה לא אופציה טובה עבור צמחונים או טבעונים. ועבור אלה עם אי סבילות ללקטוז, אין הרבה אפשרויות ארוחה.

חסרון נוסף הוא כי הדיאטה יכולה להיות קשה לעקוב. כשאתה מחוץ לבית, לפעמים קשה לזכור מה אתה יכול לאכול.

משתמשים רבים בדיאטת סאות' ביץ' מדווחים על תנודות אנרגטיות דרמטיות. הם גם חווים הרבה רעב. אנשים עם בעיות לב, סוכרת ובעיות בכליות צריכים להתייעץ עם רופא לפני תחילת דיאטה זו.

בסך הכל, דיאטת סאות 'ביץ' היא דרך יעילה מאוד לרדת במשקל. אבל אתה לא צריך לעקוב אחרי זה אם יש לך סוכרת, בעיות בכליות, או אלרגיים למזונות מסוימים.

רכיבה על אופניים עם פחמימות

מחזור פחמימות היא תוכנית דיאטה כי הוא הופך פופולרי יותר ויש לו כמה יתרונות מעניינים. זה מורכב לסירוגין בין ימים של אכילת כמויות גבוהות ונמוכות של פחמימות. אומרים ששיטה זו ממקסמת את היתרונות הרבים של פחמימות תוך מזעור החסרונות של תזונה מגבילה.

דיאטה דלת פחמימות יכולה לעזור לך להשיג את יעדי ההרזיה שלך ולשפר את בריאותך. עם זאת, זה יכול להיות משטר מאתגר לקיים לאורך זמן.

למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לעשות זאת. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתייעץ עם דיאטנית מוסמכת לפני שמתחילים. היא יכולה לתת לך טיפים כיצד לבחור את המזונות הנכונים ולוודא שאתה מקבל את כל אבות המזון העיקריים שאתה צריך.

רכיבה על אופניים עם פחמימות היא דרך נהדרת ליהנות ממזונות שאולי נמנעתם מהם בעבר. לדוגמה, אתה יכול לנסות אורז כרובית לארוחת ערב. לחלופין, אתה יכול להחליף את ארוחת הבוקר שלך עם ביצים במקום טוסט. אפשרות נוספת היא להחליף קוקוס בחלק מהלחמים והדגנים שלכם.

התנסות ברכיבה על אופניים עם פחמימות

יכולה להיות חוויה מהנה וחינוכית, במיוחד אם אתם נמצאים בקבוצה של אנשים בעלי דעות דומות. תוך כדי התנסות, תוכלו גם ללמוד על האופן שבו הגוף שלכם מגיב לפחמימות שונות. חלק מהיתרונות של מחזור פחמימות כוללים שיפור ברגישות לאינסולין ושריפת שומן.

רכיבה על אופניים עם פחמימות אינה מתאימה לכולם. אם יש לך בעיות בריאותיות, כגון מחלות לב, סוכרת או היסטוריה של בעיות הרזיה, אתה צריך לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את זה.

המדע שמאחורי רכיבה על אופניים עם פחמימות עדיין לא נחקר היטב. עם זאת, ייתכן שזו תהיה התשובה לחלק מבעיות התזונה שלך. בנוסף, זה יכול לעזור לך לשמור על משקל בריא, לשרוף שומן לאנרגיה, ולשפר את הביצועים הספורטיביים שלך.

מקום טוב להתחיל בו הוא עם המכון הלאומי לסוכרת. הם מציעים מתכנן משקל גוף חינם שיכול לעזור לך להבין את הצרכים הקלוריים שלך.

רכיבה על אופניים עם פחמימות היא בחירה טובה אם אתם מחפשים תזונה שניתן לשנות כך שתתאים לאורח החיים שלכם. רק קחו בחשבון ששיטה זו לא מתאימה לכם אם אתם כבר חורגים ממגבלת הפחמימות שלכם, או אם אתם פשוט לא רוצים לעקוב אחר לוח זמנים נוקשה.

תופעות לוואי

כאשר אתה בדיאטה דלת פחמימות, הגוף שלך עובר מספר תופעות לוואי. ביניהם: עצירות, סחרחורת וכאבי ראש. אתה עלול גם לחוות חרדה ומתח. ניתן להקל על תסמינים אלה על ידי שתיית הרבה מים ושמירה על הידרציה.

תופעת לוואי נוספת של דיאטה דלת פחמימות היא דפיקות לב. שחרור הורמוני הלחץ מבלוטת יותרת הכליה גורם ללב לפעום מהר יותר. עם זאת, תסמינים אלה הם בדרך כלל זמניים, וחולפים ברגע שמתחילים לאכול שוב מזונות רגילים.

דיאטות דלות פחמימות עלולות גם לגרום להיפוגליקמיה. מצב זה מתרחש כאשר רמת הסוכר בדם נמוכה מכדי לתפקד כרגיל. היפוגליקמיה ניתנת לטיפול באמצעות תרופות. עם זאת, אם אתה כבר סוכרת, עדיף להתייעץ עם רופא.

כמה תופעות לוואי אחרות כוללות עייפות

התכווצויות שרירים וריח רע מהפה. כל אלה קשורים לירידה של נתרן בגוף. אם אתם חווים תסמינים אלה, ייתכן שתרצו להוסיף מעט מלח לתזונה שלכם.

תופעות לוואי נוספות של דיאטה דלת פחמימות הן התייבשות ואובדן מינרלים. התייבשות עלולה לגרום לגוף לאבד נוזלים ומינרלים, כגון אשלגן. מחסור באלה עלול לגרום להתכווצויות שרירים, סחרחורות וכאבי ראש.

במהלך השבועות הראשונים של דיאטה דלת פחמימות, אתה עלול לחוות שפעת אינדוקציה. זה השלב שבו הגוף מגיב לצריכת פחמימות נמוכה על ידי שחרור קורטיזול. קורטיזול הוא הורמון גלוקוקורטיקואיד המיוצר על ידי בלוטות יותרת הכליה. בדרך כלל, יותרת הכליה שלך משחררת קורטיזול כדי לשמור על לחץ הדם והטמפרטורה שלך. עם זאת, דיאטה דלת פחמימות מפחיתה את כמות האינסולין שהגוף מייצר, מה שמוביל לפחות ספיגה מחדש של נתרן.

דיאטות דלות פחמימות יכולות גם הן להשפיע לרעה על המחזור החודשי שלך. אצל נשים מסוימות, רמות נמוכות של לפטין יכולות להוביל למחזור הווסת הלא סדיר. כתוצאה מכך, אתה עלול לחוות מגוון רחב של סימפטומים, כגון עצבנות, ירידה בתיאבון, ותחושה מופחתת של רווחה.

למרות השליליות הרבות, דיאטות דלות פחמימות יכולות להועיל במקרים מסוימים. לדוגמה, הם עשויים לעזור לווסת את רמת הסוכר בדם ולשפר את תפקודי הכליות והכבד.