ה

חישוב מסלול מחדש באמצעות אבחון גרפולוגי

במידה ואתם נמצאים בצומת דרכים ומנסים לחשב מסלול מחדש, הרי אחת הדרכים היא אבחון גרפולוגי. מדובר באבחון לפיו ניתן לגלות על אדם מסוים פרטים בהתאם לכתב היד שלו- על כך בכתבה הבאה.

רגע לפני, מהי גרפולוגיה

רגע לפני שאתם מגיעים לבצוע אבחון, חשוב ביותר לדעת מהי תורת גרפולוגיה – ניתוח כתב יד ? מדובר על תורת כתב המבוססת על תנועות יד ומאפיינים של הכתב המשקפים אישיות של כותב. בשנים האחרונות ניתן לראות כי נעשה שימוש בגרפולוגיה בבית המשפט במסגרת זיהוי של מסמכים. אנשים המוצאים את עצמם בצומת דרכים עשויים לעשות שימוש באבחון על מנת לבחון מהי הדרך המתאימה להם ביותר.

למה כדאי לבצע אבחון גרפולוגי

במידה ואתם מוצאים את עצמכם עומדים בצומת דרכים, הרי ניתן להתנסות בתורת גרפולוגיה ולבצע אבחון גרפולוגי. לפי אנשים שכבר התנסו, מדובר בחוויה חיובית ביותר המאפשרת גילוי פרטים חדשים ולהקל על לבטים רבים.

במידה ואתם מתלבטים לגבי בחירת מקצוע כזה או אחר, האבחון מספק לכם סינון ראשוני וכך תהיה לכם האפשרות לדעת כיצד לחשב את המסלול. בדיקה גרפולוגית יכולה לאפשר לאנשים להחליט לגבי מקום עבודה או דברים אחרים בחיים שלהם. מאבחנים יכולים להמליץ לאנשים המבצעים את האבחון לבחור בתחום מסוים או אחר בהתאם לתוצאות. מאבחנים יכולים להמליץ על מסלול מסוים או אחר בהתאם לאישיות של הנבדק. כך למשל, בחור אשר החליט ללמוד ראיית חשבון כי רוב בני המשפחה שלו עוסקים בתחום יכול להגיע לאבחון בשל התלבטות ולגלות כי התחום לא מתאים לו בכלל והכל באמצעות כתב היד.

גרפולוגי

מהם הכללים לביצוע אבחון גרפולוגי?

על מנת לבצע אבחון בתחום גרפולוגיה חשוב ביותר להקפיד על כללים מסוימים ומדוייקים אשר נפרט כעת:

ביצוע אבחון על כתב יד לצורך בדיקה: יש לבצע את האבחון על כתב יד שנכתב לצורך הבדיקה ולא על כתב יד שנכתב לפני מספר שבועות. לפעמים ישנם מקרים בהם אנו כותבים בצורה אחרת- שימוש בנייר קטן עשוי לחייב אותנו להקטין את הכתב. נוסף על כך, כאשר אנו כותבים את מה ששמענו אנו עשויים לאבד את יכולת הריכוז ולכן חשוב ביותר להקפיד לכתוב בסביבה בה רמת הריכוז תהיה גבוהה.

האם גרפולוגיה יכולה לאבחן תכונות מסוימות?

נשאלת השאלה האם גרפולוגיה יכולה לאבחן תכונות מסוימות כמו דיסקרטיות או חוסר עמוד שדרה או דברן? התשובה היא כן, בהחלט. ישנם סימנים שונים על כתב היד המעידים על רמה של מהימנות ואילו ישנם סימנים שונים בכתב היד המעידים על חוסר מהימנות. אם למשל נבחן את חוסר מהימנות, ניתן לראות כי שבירה של אותיות או לולאות מסובכות עשויות להעיד על חוסר מהימנות.