ה

מה זה טיפול בוטוקס לשיער

בוטוקס (Biotex) הוא טכנולוגיות טיפול שמשתמשות בטכנולוגיות גנטיות לטיפול בנזקי שיער ולחזק את השיער. טיפולי בוטוקס מכילים כמות גדולה של חומרים גנטיים ופעילות גנטית פעילה, כמו חומרים מסוג פרוטיינין, שמעזרים בתחזוקת השיער ובטיפול בנזקי שיער.

טיפולי בוטוקס נפוצים לעיתים כשמדובר בטיפול בנזקי שיער כמו פסיכופתיות, פסיכופתיות מתקדמת, נזקי שיער מגונן וחסר חיוניות, וכן נזקי שיער מגיעים כתוצאה מטיפולי פריזות.

אם אתה מעוניין לנסות טיפולי בוטוקס, מומלץ לפנות לסופר מומחה בתחום השיער על מנת לקבל טיפול מתאים לצרכי השיער שלך ולמנוע נזק נוסף לשיער.
אם אינכם בטוחים מהו טיפול בוטוקס, אתם לא לבד.
טיפולים אלה משמשים כדי להילחם בנשירת שיער ולהחזיר את הרכות והברק של השיער. הם מתאימים לכל סוגי השיער ומומלצים גם לסובלים מקשקשים.

הטיפולים משחזרים רכות וברק – טיפול בוטוקס לשיער

טיפולי בוטוקס לשיער נועדו להצעיר את השיער שלך. זהו תהליך לא פולשני ולא כימי שמחליק את הקרזול ומוסיף ברק. התהליך פועל על ידי הזרקת חומרים מזינים לתוך קווצות השיער. זה כולל חלבונים, ויטמינים וחומצות אמינו. חומרים אלה מסייעים למלא את החללים שבין קליפת המוח לבין העטרה. בנוסף, טריומווירט של מרכיבים מסייע להחליק את כתמים מחוספסים.

טיפול בוטוקס לשיער אינו השיטה היחידה בה משתמשים מעצבי שיער מקצועיים. ישנם גם טיפולי קרטין, שמפו וטיפולים ללא סולפטים ואפילו הגנה מפני קרינת UV. בהתאם לצרכים ולתקציב שלך, טיפול יכול להימשך עד חודש, אך עדיף להתחיל עם תכשיר ניקוי באיכות טובה.

כמו בכל טיפול קוסמטי, חשוב לזכור את הדרכים הטובות ביותר לטפל בתלתלים שלך. כדאי לחפוף את השיער כל כמה ימים, להשתמש במסכת לחות ולהימנע מטכניקות עיצוב בחום כמו ייבוש במכה או גיהוץ שטוח. אם יש לך שיער מתולתל, הקפד לבחור שמפו ומרכך עשירים בחלבון.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שזה לא קל כמו לקפוץ בבקבוק ספריי לשיער. שימוש בשמפו הנכון יעזור לאטום את התלתלים החדשים שהתחדשו. ולמרות שתמיד כדאי להבריש את השיער אחרי כל מקלחת, סביר להניח שתצטרכו לעשות קצת יותר סירוק כדי להפיק את מלוא היתרונות של טיפול הבוטוקס לשיער.

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג זאת היא להשקיע בשמפו איכותי ונטול סולפטים. מלבד הסרת השאריות הנוראות מהשיער שלך, שמפו נטול סולפטים יעזור להבטיח שהשיער שלך יקבל לחות לאורך כל היום. כמו כן, בחירת מוצרי הטיפוח הנכונים תהפוך את חייך להרבה יותר קלים.

הטיפול היעיל ביותר בבוטוקס לשיער עשוי לדרוש התעסקות מסוימת, אך לאחר שתשלוט בטכניקה, תתוגמל בתלתלים רכים וגמישים, מבריקים ובריאים למראה. בין אם התלתלים שלך עברו טיפול כימי, או סתם היו לחוצים יתר על המידה על ידי השמש הקיצית, טיפולי בוטוקס לשיער יכולים לעשות פלאים למראה שלך. עם המוצרים והטיפול הנכונים, התלתלים שלך יהיו בריאים ומבריקים למשך זמן רב.

רעלן הבוטולינום

טיפול ברעלן הבוטולינום לשיער הוא הליך ניסיוני המשמש להפחתת תדירות הידלדלות הקרקפת. הוא גם עשוי לעזור להפחית הזעה ומיגרנה. עם זאת, המנגנונים המדויקים אינם מובנים במלואם.

זריקות Intradermal של רעלן הבוטולינום משמשים כדי להרפות את השרירים על הקרקפת, ובכך להגדיל את זרימת הדם. עלייה זו בזרימת הדם מקדמת את אספקת החומרים המזינים לזקיקי השיער. באזורים מקריחים, זרימת דם מוגברת עשויה גם להקל על מזעור השיער.

התוצאות ממחקרים שהעריכו את רעלן הבוטולינום לשיער הראו תוצאות מבטיחות עבור נבדקי AGA גברים. עם זאת, יש צורך במחקר נוסף כדי לקבוע כיצד טיפול זה משפיע על נשירת שיער בדפוס הנשי.

מחקרים מסוימים דיווחו על תוצאות חיוביות לחולים עם התקרחות אנדרוגנטית (AGA). מחקרים אלה בוצעו באמצעות זריקות תוך שריריות. בהשוואה לקבוצת הביקורת, נבדקי AGA במחקרים אלה הראו עלייה של 18-20.9% במספר קווצות השיער.

רעלן הבוטולינום לשיער לא אושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA). אין נתונים מבוקרים על יעילות התרופה בטיפול בנשירת שיער נשית.

מחקרים עתידיים על בוטולינום טוקסין לשיער צריכים להתמקד בהערכת היעילות, הבטיחות והיעילות שלו נגד קבוצת ביקורת פלצבו. הם צריכים גם לחקור את התדירות, המספר והמיקום של זריקות. ניסוי הולם צריך לכלול קבוצת ביקורת ומעקב במשך 12 חודשים לפחות. יתר על כן, מחקרים עתידיים צריכים לבחון כיצד זריקה זו עשויה לתקשר עם טיפולים אחרים כגון פינסטריד.

בין היתרונות הרבים האחרים של טיפול בוטולינום טוקסין לשיער, זה יכול לעזור להפחית קשיי בליעה. זה יכול גם להקל על קווי זועף עמוקים.

למרות שאין מידע מכניסטי זמין על האופן שבו זריקה זו מסייעת למזעור השיער, חוקרים הציעו שני מנגנונים אפשריים. האחת כוללת את הפחתת המתח על פני האפונוירוטיקה הגאלית והשנייה היא הפעילות המופחתת של TGF-b1.

למרות ממצאים אלה, מחקרים על היעילות של רעלן הבוטולינום עבור AGA עדיין חסרים קבוצות ביקורת. ככזה, יש צורך ב- RCT גדול כדי לאשר את היעילות והבטיחות של התרופה. בנוסף, חקירות עתידיות צריכות לחקור את ההשפעות של התרופה על ספירת השיער, קוטרו ושינויים אחרים בזקיק השיער.

מה זה טיפול בוטוקס לשיער

טיפול לאחר הטיפול

אם החלטת להשיג בוטוקס לשיער שלך, תצטרך לעקוב אחר כמה טיפים לאחר הטיפול לקבלת התוצאות הטובות ביותר. הטיפול יכול להעניק לך שיער משיי וחזק יותר. עם זאת, חשוב לדעת שישנם כמה סיכונים הכרוכים בכך.

אחד הסיכונים העיקריים הוא שאתה עלול לפתח תגובה אלרגית לכימיקל שבו נעשה שימוש. כמו כן, יהיה עליכם להימנע משימוש בשמפו עמוס סולפטים או במוצרים אחרים.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש לעקוב אחר הוראות המטפל. כדאי גם לשאול על תרופות אחרות שאתם נוטלים.

בוטוקס הוא תרופה קוסמטית בהזרקה. הרעלן המדולל מרכך קמטוטים וקמטים. למרות שבדרך כלל זה נחשב בטוח, קיים סיכון של שטפי דם סביב אתר ההזרקה. ניתן למזער זאת על ידי שימוש בחבילת קרח.

לאחר הטיפול, מומלץ לחפוף את השיער בשמפו נטול סולפטים. כדי לעזור לשיער שלך לשמור על לחות, השתמשי במסכת לחות מדי שבוע.

אפשר גם לנסות מסכת שיער מרככת עמוקה. בעזרת מסרק שמפו, יש למרוח את המסכה מהשורשים על הקצוות.

לאחר החלת הטיפול, יש להשאיר אותו למשך 45 דקות לפחות. זה מאפשר לחלבון בבוטוקס להיספג בשיער שלך.

אורך ההשפעה של הטיפול יהיה תלוי בסוג השיער שלך ובתחזוקתו. רוב האנשים יכולים לחזור לפעילות הרגילה שלהם בתוך כמה ימים.

בהתאם למותג של המוצר, ייתכן שתינתן לך ערכת טיפול לאחר מכן לשימוש בבית. הקפידו לחפוף את השיער בשמפו בעל pH מאוזן שאינו מכיל סולפטים חזקים.

אין להשתמש בכלי עיצוב בחום במשך שלושה ימים לפחות לאחר ההליך. עיצוב בחום יכול לגרום לתוצאות הטיפול בבוטוקס לדעוך. לכן כדאי גם להימנע מהזעת יתר.

אמצעי זהירות נוסף שעליך לנקוט הוא לא לשכב על הפנים במשך ארבע עד חמש שעות לאחר הזריקות. הימנע מאור שמש ישיר במשך שלושה ימים לפחות, כמו זה יכול לגרום שטפי דם.

בנוסף, אתה תמיד צריך ללבוש סגנון מגן בזמן השינה. זה יכול לעזור למנוע חיכוך על שורש השיער.