ה

מדריך לאוסטאופורוזיס מידע מקצועי

מדריך לאוסטאופורוזיס מיליוני גברים, נשים וילדים מאובחנים עם אוסטאופורוזיס מדי שנה.
אם נאמר לך שיש לך אוסטאופורוזיס, אתה עשוי להיות מודאג לגבי מה הטיפול במחלה זו. ישנם מספר טיפולים זמינים בהתאם למצב האישי שלך.

מדריך לאוסטאופורוזיס סיכונים של המחלה

מניעת אוסטאופורוזיס מתחילה בהערכה של הסיכון שלך. אתה צריך לבקר רופא או רופא שיניים בהקדם האפשרי אם אתה מודאג שיש אוסטאופורוזיס. הרופא שלך יבצע בדיקה גופנית ולנקוט צעדים של צפיפות העצם שלך. העצמות שלך ינותח תחת מיקרוסקופ כדי לראות אם הם צפופים כראוי. אם לא, סביר להניח שתצטרך למצוא דרכים לטפל באוסטיאופורוזיס שלך.

ישנן תרופות רבות שנקבעו על ידי רופאים כדי למנוע אוסטאופורוזיס. אחת התרופות הנפוצות ביותר עבור אוסטאופורוזיס היא אסטרוגן. נשים ניתנות בדרך כלל אסטרוגן כאשר הם הופכים מודעים לראשונה למצבם. בעוד תרופה זו יכולה לעזור למנוע איבוד עצם, זה יכול גם להחמיר את המצב אם נלקח לפרקי זמן ממושכים. לכן חשוב לקבל טיפול הורמונלי רק לאחר שהרופא שלך קבע כי הסיכויים שלך לאוסטאופורוזיס גדלים.

ישנם כמה תוספי תזונה הזמינים עבור הסובלים מאוסטיאופורוזיס. הם נועדו להשלים את הדיאטה במקרים שבהם כמות הסידן בת מזל טוב לא מספיקה כדי לקדם עצמות חזקות. חלק מתוספי תזונה אלה הם ויטמין D וחלבון. ויטמין D משמש לחיזוק העצמות כי זה עוזר לספוג סידן.

מדריך לאוסטאופורוזיס סיכונים של המחלה

למה חשוב לבצע פעילות גופנית לגוף

פעילות גופנית היא אמצעי מניעה נוסף לאוסטאופורוזיס. אנשים רבים בוחרים
להימנע מפעילויות מאומצות כגון ספורט ופעילויות מאומצות אחרות כגון טיפוס הרים
בשל הסיכון לחלות באוסטיאופורוזיס. זוהי בושה נוראה, כי אפשר להפחית את
הסיכון לאוסטאופורוזיס פשוט על ידי היותו פעיל יותר. תמיד עדיף לצאת לטיול נמרץ כל יום. בנוסף, אתה תמיד צריך לנסות יש כמות מספקת של סידן כדי לחזק את העצמות שלך.

מניעת אוסטאופורוזיס יכולה להיות אחת המתנות הטובות ביותר שאם יכולה לתת לבתה. היא צריכה לעשות את זה נקודה כדי לקבל את בתה לפעילויות שיאפשרו לה להיחשף הרבה אור שמש ואוויר צח, כל אלה חיוניים לעצמות בריאות. שנת לילה טובה היא גם חשובה מאוד כי מנוחה נאותה מסייעת לגוף במאבק אוסטאופורוזיס.

מדריך לאוסטאופורוזיס תוכלו לקרוא על איזה תוספים מומלצים

אנשים רבים עשויים גם לבחור לקחת תוספי ויטמין D לצורך מניעת אוסטאופורוזיס. אם תבחר מסלול זה, הקפד להתייעץ עם הרופא שלך קודם. אתה אמור להיות מסוגל לקבל את הויטמינים שלך דרך מקורות מזון כל עוד הם מכילים את הכמויות הנכונות של סידן ומינרלים אחרים. מזונות מסוימים טובים יותר מאחרים אף.

פעילות גופנית היא דרך מצוינת נוספת להילחם באוסטיאופורוזיס. על ידי כך אתה תהיה בניית שריר, וזה מה שעוזר בלחימה אוסטאופורוזיס. עם זאת, חשוב להיות זהיר לגבי כמה מסת שריר אתה מרוויח. כמו כן, הקפד להימנע מהוספת יותר מדי שומן לתשונה שלך. זה חשוב כי זה יכול להפריע לספיגה של כמה ויטמינים ומינרלים שאתה צריך כדי להילחם אוסטאופורוזיס ביעילות.

איזה תזונה לאכול

יש לציין כי כשמדובר סידן יש שתי צורות עיקריות של מינרל זה. הסוג הראשון
נמצא במוצרי חלב כגון חלב וגבינה. הסוג השני של סידן נמצא בירקות כגון ברוקולי,
שעועית, תרד וצימוקים. בעוד מזונות אלה הם בהחלט גבוה סידן, מומלץ לצרוך כמויות מתונות של שני סוגי סידן על מנת לשמור על הגוף שלך בריא עצם צפופה באותו זמן.

ישנם סוגים רבים ושונים של ויטמין D. אלה כוללים חלב מועשר בוויטמין D או יוגורט, שמן כבד בקלה, חלב סויה מועשר, דגים שומניים כגון סלמון, לחם מועשר בויטמין D, דגנים וחטיפים. שוב, הדרך הטובה ביותר לקבל ויטמינים ומינרלים אלה באופן טבעי היא באמצעות דיאטה. הקפידו לצרוך הרבה דגים שמנוניים כמו טונה, מקרל וסלמון גרביים פראי. הימנע שומן בשר במקום לבחור לאכול מזונות כגון אגוזים, ביצים, פירות, וירקות. בנוסף, נטילת תוסף ויטמין D עשויה לעזור, במיוחד אם אתה חי אורח חיים סביבתי שבו החשיפה לאור השמש הטבעי מוגבלת.

מתי המחלה מתחילה

אנשים רבים סובלים מפציעה המשפיעה על עצם הלסת המכונה שינוי osteoarthritic. זה יכול להיגרם על ידי טראומה או מחלה וזה קורה כאשר יש חוסר איזון בין כוח העצמות לבין הסחוס על הקצוות של כל עצם. תוסף המכיל גלוקוזאמין עשוי לעזור להקל על בעיה זו גם כן. אז, לפני שתחליט כי שכשהם את הדיאטה שלך לא מספיק עבור הגוף שלך, לבדוק את המדריך לעיל אוסטאופורוזיס כדי לראות אם זה עשוי להיות מועיל כדי להשלים את הגוף שלך עם תוסף טבעי.