ה

מה היוגה איזה שיטות קיימות

מה היוגה על המידע המקיף בתחום כמובן סוגי היוגה השונים מאמנים אותך על בסיס יומי והשפעותיהם יתבטאו במהלך חייך.

נבאסנה רוב התנוחות ביוגה כוללות תמיכה במשקלך על בהונות כף הרגל הימנית ברגל שמאל כפופה. להחזיק את עצמך בתנוחה זו יביא לאיזון רב.

שאפו עמוק וסובבו את גופכם עד שברך ימין וראשכם על הרצפה. תוך כדי פיתול תסובב גם את כל גופך אך לא תזרוק את פלג גוף עליון סביב. כשרגליים ישרות וברכיים מיושרות עם מפרקי כף היד, שאפו ודחפו את עצמכם לאחור לגב ישר. זהו חלק ההרפיה, עצרו את נשימתכם והירגעו למשך דקה עד שתיים.

מה היוגה תנוחת סירה

תנוחת סירות היא דרך טובה מאוד להתגמש יותר ויותר. בזמן תרגול תנוחת יוגה זו החזיקו את עצמכם בכפיפה קדימה כפופה, כפות הרגליים שטוחות על הרצפה ובראש הראש מונח על ברך ימין. כפות הרגליים צריכות להיות מקבילות והברכיים צריכות להיות בין 45 ל -60 מעלות. דחף את כתפיך לאחור והוצא את החזה שלך החוצה.

כשאתה מרגיש מתיחה, אתה יכול להישען על העקבים או לקום ולאזן על הרגליים. החזק תפקיד זה כל עוד אתה יכול. יציבה זו תגביר את כוחכם בכל גופכם.

מה היוגה איזה שיטות קיימות

מה היוגה תנוחת חצי גלגל

אתה יכול גם להסתכל על זה כעל קפיצה באוויר היוגה. תנוחה זו תחזק את הרגליים, הידיים ואת פלג הגוף העליון. תנוחת יוגה זו דורשת כוח רב ולכן טוב לעשות דבר ראשון בבוקר.

בעוד בתנוחה זו שמור את הזרועות ישר מולך. זרועותיך צריכות ליצור זווית של 90 מעלות.

אל תסחט את העיניים כי אתה תאבד את הנשימה, אלא התמקד בשמירה על יציבותן. ואז שאפו וקחו שאיפה ארוכה תוך כדי כיפוף קדימה. מתחו את כפות הרגליים לצדדי הרגליים מבלי לכופף את הברכיים. קח נשיפה ארוכה בזמן שאתה מותח את הרגליים. ואז שאפו והשיגו את הידיים לאחור.

חשוב מאוד לשמור על הרגליים במצב זה. אתה לא רוצה את הגב שלך לקשת. ואז בצע כיפוף אחורי בכדי לקבל את מלוא היתרונות של תנוחה זו. כדאי לעשות זאת מבלי להרים עיניים ותוך כדי לשמור על עיניים עצומות.

לאחר מספר דקות של עשייה זו במשך 10 עד 15 פעמים תוכלו לשחרר את הידיים ולצאת מהתנוחה.

ואז תוך כדי שאיפה קחו נשימה גדולה ואז נשפו בזמן שאתם מותחים את הידיים למעלה ומיישרים את הצוואר. תירגע למשך דקה עד שתיים, אם יש לך בן זוג שיכול להחזיק אותך בתנוחה כדי להקל על המתח אז עשה את התנוחה הזו איתם.

תוכלו לקרוא באתר מאמר מקצועי בנושא טיפולי שיניים בהרדמה מלאה שיטות עקרונות

יושב קדימה בנד

תנוחה זו תעזור לגמישות שלך. אתה יכול לבחור בתנוחת יוגה זו כדי למתוח את עמוד השדרה או למתוח את הידיים. ישנן תנוחות יוגה שונות שכדאי לעשות למתיחת עמוד השדרה. במצב זה יש להרחיק את הידיים רחוקות ובאמצע. הישען מעט על גבך, יד שמאל שלך צריכה לגעת בברך שמאל של המחצלת שלך. יד ימין שלך צריכה לגעת בברך הימנית של המחצלת שלך והסנטר שלך צריך להיות על יד שמאל.

הניחו את המצח בכפות הידיים, והסתכלו קדימה. זה יעזור להוריד מתח. החזק את התנוחה כל עוד אתה יכול.