ה

כך תעשי ספורט עם המון סטייל ושיק

מעונינת לקיים אימון או פעילות ספורטיבית בלבוש הולם עם הרבה שיק וסטייל אישי?
הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורך, הנה כל מה שחשוב לך לדעת כדי להיראות הכי טוב אפשר גם שאת קצת מזיעה.

בשנים האחרונות, בגדי ספורט מעוצבים הם לא עוד טרנד חולף אלא סגנון חיים של ממש – מדובר למעשה בפריטי לבוש אשר לא רק משדרגים את ההופעה החיצונית במהלך הפעילות, אלא גם את כל חווית האימון. אם בעבר, טרום עידן האינסטגרם, הטיקטוק, הסטוריז והרילז, קרוב לוודאי שהיית משקיעה קצת פחות בהופעה החיצונית עם היציאה לריצה, הרי היום כל ספרינט קצר שווה תמונה ששווה להתלבש היטב לכבודה. 

למקומות, היכוני… התלבשי וצאי!

נשים רבות, צעירות בעיקר אבל גם בוגרות יותר, יסכימו כי לא תמיד בגדי ספורט תפסו חלק משמעותי בארון הבגדים שלהן, בשנת 2022 בהחלט ניתן לראות את השינוי הנכבד שחל בתחום ולראייה ניתן לראות יותר ויותר חברות גדולות לצד מותגים עצמאיים אשר מייצרים מגוון פריטי לבש ספורטיביים החל מ-סטים תואמים וצבעוניים, טייצים מיוחדים עם הדפסים, גופיות עם הרבה סטייל לצד מכנסיים משלימים נוחים ועד קולקציות "אקטיב" ייחודיות המציגות בגדי גוף מיוחדים לנשים עם טאץ' אישי שמשדרג את כל הלוק. כן, חלפו הימים של טייץ שחור וגופיה לבנה פשוטה, היום את רוצה וצריכה להיראות טרנדית ואופנתית גם בפעילות גופנית יומיומית, אז הנה כמה המלצות שכדאי לך לאמץ בעניין:

  1. סט תואם: סט ספורטיבי תואם מהווה הצהרה אופנתית לכל דבר ועניין. כאשר את בוחרת בסט שכזה, הרי ניתן גם להמשיך הלאה אחרי האימון, עם התרעננות קלה, לפגישה חברית בלי כל חשש, כי תראי נהדר ואולי אפילו תזכי למחמאות על הלבוש המרענן. 
  2. חזייה איכותית: אם יש לך חזה גדול, חשוב להשקיע בחזיה איכותית אשר תאפשר לך לבצע את הפעילות הגופנית בצורה נוחה יותר. כיום ניתן למצוא חזיות ספורטיביות רבות המעניקות תמיכה מדויקת בדגמים נוחים במיוחד וכן, אם את מרגישה מספיק בנוח ניתן גם להתאמן רק איתן ללא צורך בחולצה מעל. 
  3. חולצה מנדפת זיעה: נוסף על כך, כדאי לך גם לרכוש חולצה איכותית מנדפת זיעה, בטח כאשר מדובר על אימון במזג האוויר משתנה. ההמלצה היא לא לוותר על חולצה ארוכה אחרי שאת יוצאת מאימון ספורט במצב בו השרירים עדיין חמים. 
  4. טייץ עם הדפס: רגילה לטייץ שחור וחלק? מוזמנת לזרוק הרגלים ישנים ולהתחדש בטייץ עם סטייל חדש – טייץ עם הדפס. כאשר תתחדשי בטייץ ספורטיבי עם הדפס מדליק, תאפשרי לעצמך לתת סלפי צבעוני יותר לסלפי האימון הבא.
  1. מכנסי ג'וגר: מכנסיים אופנתיים במיוחד המאפשרים לך להתאמן היטב ובמקביל לשמור על סטייל גבוה. מדובר על מכנסיים רחבים ונוחים אשר נראים מצוין על הגוף – בהחלט מכנסיים מושלמים לאימון מזדמן.
    כך תעשי ספורט עם המון סטייל ושיק

מה חשוב לדעת לפני כל רכישה?

לפני כל רכישה, בין אם אונליין או אם בחנות המועדפת עלייך, חשוב להביא בחשבון מספר פרמטרים:

א. ראשית, המידה – חשוב לוודא את המידה המתאימה ביותר. אחרי הכל, מדובר על פעילות ספורטיבית וחשוב ביותר להרגיש בנוח וכמה שיותר קלילים וגמישים לצד ההצהרה האופנתית.

ב. צבעים כמובן – חשוב לבחון את הצבעים השונים. היום כבר כמעט לא רואים צבע אחיד בלבד, אלא צבעים מגוונים רבים וכדאי לבחור את הצבע המתאים ביותר לסטייל שלך. שילוב של צבעים בהתאם תמיד יכול להתקבל על הדעת, מדובר על הצהרה אופנתית המאפשרת לך להיראות זוהרת ומיוחדת.

ג. המחיר – לצד ההצהרה האופנתית, כדאי כמובן לבחון גם את המחיר. היום ניתן למצוא שפע של בגדי ספורט אופנתיים במחירים נוחים יחסית כאשר ההמלצה היא לעקוב אחר מבצעים שונים ברשת על מנת לבחון את האפשרויות הזמינות והמזמינות ביותר.

ד. המלצות – לבסוף כדאי גם לבקש המלצות מחברה קרובה שכבר רכשה פריט של מותג מסוים ויכולה למסור לך חוות דעת אמינה ממקור ראשון על החוויה וכך תוכלי להשלים רכישה מוצלחת במיוחד.