ה

פן איתמר איזה דגם הכי עדיף?

רגע לפני רכישת פן לשיער מטעם חברה המציעה פן איתמר יש להביא בחשבון את הדגמים השונים. כל הפרטים – בכתבה שלפניכם.

חשיבות של ייבוש שיער לאחר המקלחת

רגע לפני שנסביר על הדגמים השונים, חשוב ביותר להביא בחשבון כי הפן מיועד לייבוש או עיצוב השיער לאחר המקלחת. במסגרת רכישת פן חשוב ביותר להביא בחשבון את הפונקציות השונות של הפן במטרה לבחור את הדגם הטוב והאיכותי ביותר אשר יעניק מענה לעיצוב השיער.

מוצרים עמידים אשר יכולים להחזיק לאורך שנים רבות

פן איתמר נחשב למוביל בתחום ייבוש שיער ומיוצר על ידי חברה איטלקית אשר הפכה בעקבות השנים לחברה מובילה בתחום המציעה מגוון רחב של מוצרים בתחום עיצוב שיער. הפן של איתמר נחשב מוכר בכל מספרה ואהוב על הלקוחות. ניתן להבחין בין דגמים שונים כגון פן איתמר 3600 פן איתמר 4600– מדובר על מוצרים עמידים האהובים על קהל הלקוחות ויכולים להחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות.

אילו פרמטרים חשוב ביותר להביא בחשבון?

במסגרת בחירת דגם של פן איתמר ישנם מספר שיקולים שחשוב ביותר להביא בחשבון וכעת נמנה את השיקולים השונים:

עוצמה: על מנת לוודא כי הפן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, חשוב ביותר לוודא כי המייבש יהיה חזק יותר. ככל שההספק יהיה חזק יותר, הרי כך יהיה ניתן לוודא כי עיצוב השיער נעשה בצורה טובה ואיכותית. על מנת לשמור על השיער, ההמלצה לרכוש פן בעוצמה גבוהה.

דרגת החום: רגע לפני רכישת פן,חשוב ביותר לשלוט על מהירות החום והמייבש. במידה ויש צורך להחליק את השיער, הרי יש צורך לעשות שימוש בחום גבוה יותר לייבוש. לעומת זאת, במידה ויש שיער עדין ודק, הרי ההמלצה היא לא לעשות שימוש בדרגת החום המקסימלית.

משקל: רגע לפני רכישה של פן, כדאי לוודא כי אין מדובר על משקל גבוה יתר על המידה ויש שליטה על האחיזה. פן כבד מדי עשוי להקשות בפעולה של ייבוש או עיצוב השיער ולכן חשוב ביותר להביא זאת בחשבון. חשוב ביותר לבחור פן שיהיה נוח לאחיזה. בעת התכוננות לאירוע, נשים רבות לא רוצות למצוא את עצמן לא מצליחות לאחוז בפן והתוצאה עשויה להיות לא איכותית.
פן איתמר איזה דגם הכי עדיף?

שימוש יומיומי או אירוע מיוחד?

יש להביא בחשבון גם את הצרכים של השימוש בפן- האם מדובר על שימוש לצורך יומיומי או שמא שימוש לצורך אירועים מיוחדים כמו מסיבות? במידה ויתחשק להיראות מיוחדת, הרי חשוב ביותר לבחור את הפן המתאים ביותר לסוג השיער בהתאם לסגנון העיצוב.

בהתאם לסוג השיער: כאשר יש שיער ארוך, הרי ההמלצה היא לרכוש פן בהספק גבוה יותר. יש להביא בחשבון כי זמן ייבוש השיער עשוי לקחת זמן רב ולכן פן בעל עוצמה רבה יכול לסייע. לעומת זאת, פן נחשב לכלי מיוחד גם כאשר מדובר על שיער קצר. כאשר מדובר על שיער קצר יש אפשרות להדגיש חלקים מסוימים ולהעניק להם נפח בהשוואה לחלקים אחרים. יש לוודא כי הפן מגיע עם פיות שונות- רחבה והשנייה צרה. פיות שונות מאפשרות להתמקד בחלקים שונים של השיער ולהעניק להם טיפול נקודתי.

שיער מתולתל: כאשר יש שיער מתולתל, הרי חשוב ביותר להביא בחשבון לדאוג למהירות של המאוורר. שיער מתולתל עשוי להיות רגיש לפגעי מזג האוויר ולכן יש לשמור עליו בריא ולעשות שימוש בפן עם הספק נמוך.

לא להתפשר על המחיר: אמנם מדובר על מוצרים שעלותם גבוהה, אבל חשוב ביותר לא להתפשר על המחיר על מנת לקבל את התוצאה הרצויה ביותר.